Publicerat: / Allmänt

Marc Jacobs

Fick även Marc Jacobs Honey av mamma och pappa på min födelsedag. När jag kommit hem från skolan kom även mamma med rosor och ett presentkort på H&M eftersom de "glömde bort" att jag fyllde år. Annars har jag njutit i solen idag, även om det blåste kallt. Ska strax sätta igång med den första analysen av två som ska bli färdiga idag. Om jag hinner med dem båda idag kan jag ägna resten av veckan till att skriva på filosofiuppsatsen, plugga till psykologiprovet och matteprovet. 
 
Tänkte öven försöka hinna med att köpa det där lilla sista till Turkiet! Och jag ska även iväg och noppa ögonbrynen och färga fransarna i veckan. Sen ska jag hinna med en liten picknick med tjejerna också, den där vi gör "varje år". 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.