Publicerat: / Allmänt

"Wait for me! Jag kommer snart!"

Igår bjöd Lisa på fika och lät mig skriva en liten hälsning på hennes resväska. Emelie, Moa och Lisa har nu alla åkt. Själv står jag kvar och stampar på samma ställe känns det som. Familjen som allting gick så bra med beslöt sig för att inte skaffa någon Au Pair förens efter jul. Så nu är jag tillbaka i "matchningsprocessen". Hoppas på det bästa för nu vill jag bara iväg! Lisa och jag pratade om hur kul det hade varit om vi båda kommit iväg samtidigt, för sedan två år tillbaka har vi rest tilsammans (London och Dublin) och båda kring hösten. Nu bryts ju traditionen lite, menmen som jag skrev på hennes resväska: Wait for me! Jag kommer snart!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.