Publicerat: / Allmänt

Det finns så mycket att visa

Men just nu ligger jag i soffan med hög feber. 
Igår jobbade jag lite i receptionen på havsbadet. Sen gick jag hem med värkande ben, misstänker att det beror på att jag har stått så mycket. I alla fall så var jag bara vaken en timma efter att jag kommit hem innan jag slocknade i tre timmar. När jag vaknade hade jag 38C i feber. Det blev alltså ingen klassfest tillsammans med teknikarna för mig igår. 
 
Och imorse vaknade jag kring halv sex med 39C feber. Så nej, inget klassmys för mig ikväll heller. Typiskt att jag skulle bli sjuk på studentveckan. Allt jag hoppas på nu är att jag ska bli frisk till på onsdag, då vi springer ut!
Även om jag inte blir det ska jag tametusan springa ut ändå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.