Publicerat: / Allmänt

Hahaha jag orkar inte

 
Året var 2008 och 2009. Det var innan jag hade lärt mig noppa ögonbrynen och lärt mig få in skärpan på kameran när jag skulle ta kort. Ojoj, nej usch haha! Hittade bilderna på min gamla blogg och kunde inte låta bli att skratta, whats up med håret på sista bilden där? Nej, när jag läser inläggen kan jag knappt förstå att det är samma person som skriver det här. Vad höll jag på med? Tack och lov är det lösenord på bloggen och ingen människa ska någonsin ta del av inläggen. Möjligtvis bilderna men inte texterna haha!
 
Annars ska jag skynda mig iväg och möta upp Sanna som far hem till Umeå imorgon. Vi ska ta en "Waynes på Kaffe" som hon uttryckte det så fint haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.