Publicerat: / Allmänt

Den 24 oktober 2013

Om 45 dagar den här tiden kommer jag nog inte längre befinna mig på svensk mark. Jag och Lisa gör en repris från förra året och reser iväg till Dublin under höstlovet! Det var ungefär lika spontant som förra året när vi bokade en resa till London två veckor före avfärd. Lisa frågade om jag ville hänga med till Dublin, jag sa "ja" och två dagar senare var resan bokad. Nu idag är allt det sista fixat.
 
Vi har flyg från ner till Stockholm. Flyg från Stockholm till Dublin. Boende. Flyg hem från Dublin till Stockholm. Och flyg från Stockholm och upp till norrland. Jag är så sjukt taggad på denna resa! Bortsett från det faktum att jag kommer behöva vänta ensam i Stockholm på hemvägen i cirka 5-6 timmar eftersom Lisa ska stanna i Stockholm några extra dagar. Får väl chilla lite på McDonalds nån timma eller så...?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.