Publicerat: / Allmänt

Fredag-Lördag

I fredags efter skolan satte jag mig på en försenad buss ner till Umeå för att hälsa på Sanna som flyttat dit. Hos henne gick vi ut, dansade tills fötterna värkte, tog en taxi hem, sov, åt frukost, dansade lite mer (och väldigt fult) i hennes lägenhet, for in till stan, åt lunch, shoppade lite, fick ännu mer ont i fötterna och sedan for jag hem till Piteå igen. Anledningen till att jag inte stannade ännu en dag var för att jag trodde jag hade teater idag. Vilket det visade sig att jag inte hade så jag klantade mig rätt rejält där... Ska köpa en almanacka och börja skriva upp viktiga saker!
 
Annars längtar jag redan ner till nästa gång jag ska ner till henne igen! Då ska vi nog vara lite mer hälsosamma och besöka IKSU haha!
 


Postat av: Sanna

Jag längtar också till nästa gång du kommer! :) Och ja då ska vi svettas ordenligt på IKSU, både i bassängen och på pass ;)

2013-10-13 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.