Publicerat: / Allmänt

10 dagar kvar

Kom hem från skolan för ett tag sedan och nu tänkte jag faktiskt försöka göra bort lite plugg. Speciellt eftersom jag har några prov/inlämningar före resten av klassen. Anledningen till detta är därför att jag och Lisa snart kommer befinna oss i Dublin! Det är endast 10 dagar kvar nu! 
 
Nu ska jag i alla fall se Twilight till svenskan innan jag tar tag i psykologin. Hoppas även på att orka med en promenad innan det blivit för mörkt. Vaknade nämligen 05.20 imorse och kunde inte somna om, det känns nu haha. Nej, jag kanske är för lat trots allt... vi får se helt enkelt!
 
 


Postat av: Faster

Ååååååå vilken fin bild på dig!!!!

2013-10-17 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.