Publicerat: / Allmänt

Saker jag vill göra före jag dör:

  • Resa till Frankrike, gärna vara i Paris några dagar.
  • Resa till USA, både Los Angeles och New York.
  • Bli blodgivare.
  • Tågluffa i Europa.
  • Ta studenten.
  • Åka i en limousine.
  • Lära mig att surfa.
  • Simma med delfiner.
  • Ta mig igenom ett Triathon.
  • Stänga av mobilen, TVn och datorn och vara utan allt en hel helg, gärna vara någonstans där det knappt finns ström! Eller jo, jag är så sjukt mörkrädd så lampor vore nog bra att ha egentligen.
  • Lära mig spela gitarr eller piano.
  • Bli vig, kunna ta med händerna i golvet och ha raka ben samt gå ner i splitt och spagat.
  • Tillbringa en helg på ett spa.
  • Bli tresiffrig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.