Publicerat: / Allmänt

Inga bilder och ingen tid

Jag har uppdaterat min datorsprogramvara (tror jag? Kan även tillägga att det var inte JAG som gjorde det utan ett par kompisar som hjälpte mig). I alla fall är datorn helt tom och det finns ingenting (, alla bilder är på en hårddisk nu) och skolan är snart slut vilket betyder att jag och alla andra i min klass har väldigt mycket att göra! På torsdag har jag förhoppningsvis fixat min sista inlämning för denna termin. Därför stänger jag nu in mig på mitt rum trots att solen skiner och studerar in i det sista!
 
- Kan även snabbt nämna att jag har fått jobb i sommar och idag fick jag mitt jobbschema! Det ser bra ut så nu är det bara att tagga till sommaren (som redam kommit?) !!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.