Publicerat: / Allmänt

Våfflor lindrar träningsvärk

Vaknade med en hemsk träningsvärk efter mitt ofrivilliga träningspass igår. Det var nämligen så att jag skulle ta mig till Elin (som bor ca 1mil ifrån mig) för att påskpyssla. Mamma och pappa jobbade och eftersom jag ännu inte har åldern inne för att köra bil fick jag helt enkelt gå till närmsta busshållplats i Skuthamn (ca 7km bort). När jag sedan gått dit, tagit bussen till stan och sedan från stan fått skjuts till Bergsviken var jag framme. Vi påskpysslade lite och sedan skulle jag ta mig hemmåt, även då utan skjuts. Jag började jogga och när jag sprungit halva vägen mötte pappa mig med bilen och skjutsade hem mig sista vägen. Vad gör man inte för att umgås med kompisar när man bor i skogen va?
 
Idag gräddade i alla fall jag och mamma våfflor, det lindrade träningsvärken rätt bra det.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.