Publicerat: / Allmänt

Stressa stressa stressa

Imorse vaknade jag av att det sipprade in ljus till sovrummet. Jag fick en kort "vars befinner jag mig nu igen" tanke/känsla eftersom jag och Linnea sovde över hos Elin till idag. Vi hade nämligen sovmorgon till 12.05 och den senaste bussen från mig går klockan 08.00 sååååååååååå... Det var ett rätt självklart val att sova hos henne haha! Vad har annars hänt idag?
Jo, jag har gått och varit sjukligt stressad hela dagen. Mest inför ikväll då det var jobbsökarafton på Pite havsbad, men nu är det gjort i alla fall. Med tanke på hur många som var där vågar jag inte ens hoppas på jobb egentligen... Men hoppas på det bästa går väl, eller?

Nu ska jag i alla fall ta tag och göra matteläxan! Efter det så ska jag bara ta och varva ner, ingen mer stress tack!
 
 


Postat av: Sanna

Mjaou! Snygging ;)

2013-01-24 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.