Publicerat: / Allmänt

Silvertejpens små under

Årets sista dagar tillbringade jag i Älvsbyn på Livskraft (precis som jag nämnde tidigare). Därifrån kommer jag inte bara hem rikare på upplevelser utan även en madrass fattigare. Det var nämligen så att när vi förberedde oss för nyårsafton råkade en locktång (som var uppvärmd och klar för att användas) hamna under min madrass... Inte det bästa kanske? 
Locktången hade lyckats få madrassen att börja smälta och voliá så var det ett litet hål där luften pös ut. Det hela fick provisoriskt lagas med silvertejp och gick trots allt att sova på några timmar utan att behöva vakna upp på golvet. Att jag vaknade lika böjd som en banan är ju en annan femma.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.