Publicerat: / Allmänt

Åtta tomma ramar

Spanska provet är avklarat... Gud. Så. Skönt. Jag tänker inte ens försöka kommentera hur det gick, har diskuterat det nog mycket på skolan haha!
I alla fall tänkte jag bara visa en ram som jag hittade på stan idag. Visste ni förresten att jag har åtta stycken ramar som är helt tomma? Målet är att göra en slags "fotovägg". Problemet är bara att jag aldrig kommer mig till att skriva ut/framkalla några bilder... Jag är lite för lat, måste ta och skärpa mig nu!

Här har vi i alla fall ett foto på några av mina favorit tjejer (+ mig själv!) som får ta och titta ut ur den nya ramen!


Postat av: Eva

Vilket härligt gäng!

2013-01-12 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.