Publicerat: / Allmänt

Det ser ut som skon ramlar snart..?

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Idag var det ingen människa eller väckarklocka som väckte mig utan jag vaknade helt själv! Idag sov jag bort nästan halva dagen... Men det är okej för jag har sommarlov! (Kommer nöta ut den där meningen denna vecka hehe)
Efter att jag sovit ut for jag in till stan där jag mötte upp Sanna. Planen var att fika lite och sedan shoppa lite, eller ja - jag hade tänkt fönstershoppa men det gick inte riktigt som planerat. Kom hem nio saker rikare och några kronor fattigare. 
Avslutade sedan kvällen med film hos Elin. (Vilket även får avsluta detta inlägg!)
 


Postat av: JUNITJEJ

Jag älskar den främre tröjan!

2013-09-27 @ 18:43:41
http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.