Publicerat: / Allmänt

Lazy

Denna dag var fram till klockan 18.00 riktigt tung. Vaknade kring tolv och kände bara att jag verkligen inte orkade göra någonting idag! Jag kände precis som Bruno Mars gör i "The Lazy Song". Den största ansträngningen jag lyckades övertala mig själv att göra var att dra mig från sängen till soffan för att se på TV.
 
Hur som helst lyckades Agnes på något sätt dra med mig till Korpen för att spinna en timma. Det var tungt att dra sig dit och det var tungt att börja trampa... men det var helt underbart att avsluta det passet! Jag vet inte hur länge sedan det var jag tränade! Nu ska jag seriöst ta tag i det här och dra mig till gymmet minst tre gånger i veckan punkt slut.
- Nu ska jag dock sova så vi höres imorgon istället hörni! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.