Publicerat: / Allmänt

Nystart igen

Nej, jag saknade bloggen. Att bara få lägga upp bilder någonstans och skriva en liten mening som någon där ute kanske läser. Så jag är tillbaka för tillfället. Hoppas ni har förstående att bloggen kan halka efter ifall det är mycket i skolan (vilket det är i tvåan, speciellt om man är dålig på att planera som jag och skjuter upp allting till sista dagen!) Men som sagt. Jag är tillbaka just nu med ny bloggdesign och jag har även "städat ner alla inlägg", inga inlägg är alltså borttagna jag har bara fått alla att hoppa ner så de finns inte på "startsidan" längre utan ni får bläddra i arkivet. 
 
Men nu försöker vi igen här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.