Publicerat: / Allmänt

Polkagris te!

Kaffe har jag aldrig varit något fan av, dock kan jag inte förneka att det är bland det bästa du kan dricka på morgonen före ett nationellt prov! När du är såhär sjukt trött... Då får du en liten energikick och kan klara dig genom provet om du sovit för lite! Men annars... Nja, då är jag nog mer förtjust i Te!
I alla fall så fick jag igår en jättegullig tekopp och en ny te sort (polkagris te) av Elin Lu! Och till alla som inte provat det, GÖR DET! Det var supergott och är verkligen helt underbart att doppa mackorna i! (Ja, jag doppar mina mackor!) Smakade inte alls såhär godis sött som man kanske förväntar sig, vilket bara var bra! Det smakade typ... Hur ska man beskriva det... Fräscht?
Bilder från gårdagen lär komma upp efter att kamerans batteri är levande igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.