Publicerat: / Tips

Tabata

Jag var precis som jag nämde tidigare och tränade idag (eller ska man säga igår?). Passet jag och Agnes for på hette "Tabata- kondition och styrka", hade aldrig testat det förut så varför inte? Jag visste inte ens vad man gjorde på passet... och hur ska jag sammanfatta mig? Ehm... Instruktören försökte döda oss. Tabata är en slags cirkelträning i intervallform utan vila! (10sekunder räknas inte enligt mig som någon vila!)
 
Jag kunde knappt stå upp i slutet! Sist av allt gjorde vi plankan men jag låg helt platt på golvet. Orkade inte röra mig alls! Det var ett rent under att jag lyckades ta mig ifrån gymmet till Matilda för att se lite Pretty Little Liars! Dock blev det en helt underbar avslutning på kvällen. Jag och Matilda började se den serien under förra sommaren, vi kom till avsnitt 8 på första säsongen innan vi slutade. Men nu har vi börjat om och det är inget vi ångrar! Galet spännande (och sjuk) serie! Är ni lika efter som mig och inte sett den så börja se den! Om ni inte gillar handlingen kan jag i alla fall lova er kläd- och sminktips!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.