Publicerat: / Allmänt

Slutfört?

Igår pratade vi på mitt sommarjobb om hur otroligt tillgängliga alla är 24/7. Det var då som min handledare sa "Prova stänga av mobilen ikväll och vara otillgängliga!" och min första tanke var: "Inte en chans! Jag är alldeles för beroende av den!" Men... Sen blev jag lite små nyfiken och testade att göra så ändå. Vad resultatet blev? Inget speciellt... Ett "missat" sms, ett "missat" vibermedelande och 5 nyheter på facebook. Aja, det var nog ändå mer en utmaning för mig själv!  Att faktiskt klara av det där. Kanske att man gör det igen?... Eller så inte. Jag är rätt nöjd med att vara tillgänglig 24/7, får lite minipanik annars (Jepp, jag är beroende (precis som alla andra unga människor idag) lev med det!).
 
Nu är det jobbet somm gäller! Sedan en fika med farmor och sedan (shopping på) stan med Sanna (?)!


Postat av: Clara Ringqvist

Nu finns din fråga, bloggadress och svar ute!
Kram

2012-06-27 @ 22:44:18
http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.