Publicerat: / Allmänt

Sista dagen av frihet?

Nu har Jessica, Frida och Lisa farit hem. De kom där vid ett tiden och har varit här tills... ja... nu! Det var i alla fall super mysigt, många skratt och mycket fika blev det. Med andra ord helt underbart! Men kvällen är inte slut än nej! Jag ska snart bege mig till Matilda en stund för att sedan komma hem och lägga mig i tid!
Sommarjobbet börjar imorgon. Sommaren har redan bjudit oss på en veckas lov så jag är inte precis jätte taggad på att försöka vrida tillbaka dygnet och ta sig upp kring sju tiden... Men det kunde varit värre! Så mycket värre! Så jag ska inte klaga nejnej!


Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hoppas det går bra på sommarjobbet :)

2012-06-18 @ 03:02:58
http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.