Publicerat: / Shopping!

Facial wash

Ska jag erkänna någonting så är jag ruskigt dålig på att ta hand om min hy (eller hela huden egentligen... och håret för den delen... Och mina naglar! Men det är en annan historia!). Det här med att smörja in sig med bodylotion efter att man duschat och skrubba sig en gång i veckan... Nej, det tar för långt tid tycker jag. Samma sak när jag tvättar bort sminket på kvällen! Det blir tvålen i handfatet eftersom jag inte har någon sminkborttagning. Slöseri med pengar!... Eller??

Egentligen är det nog inget slöseri. Jag klagar mer än ofta på hur torr jag är och hur fet huden känns och.. tja... Det kanske finns en förklaring till det? I alla fall ska jag försöka skärpa mig!
Och nu kanske ni undrar "Vart vill hon komma?" och helt ärligt håller jag på att tappa tråden nu känner jag! Haha! Men det jag egentligen ville försöka berätta var att mamma köpte en "Facial wash" till mig igår! Har ingen aning vad den gör... Det står att den ska förebygga finnar och pormaskar samt att den ger huden en fräsch känsla. Den rengör utan att torka ut och blablabla!
Vi får se om den fungerar! (Självklart måste man ju ändå smöjra in sig med dag- och nattkräm!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.