Publicerat: / Allmänt

Förlåt för detta långa inlägg men jag måste få skriva av mig. Annars spricker jag.

Den första januari 2012 insåg jag, med hjälp av mina vänneratt one direction verkligen är ett mästerverk. Det bandet har allt! På ETT år har dom gett ut två böcker, två singlar, ett album. Just nu turnerar dom runt i UK och till våren ska dom till USA och spela. Dom har över flera miljoner fans i hela världen. Och det är bara fem pojkar!
Först har vi Zayn som är helt fantastisk på att weila och jag riktar hatiska tankar mot alla som skickat rasistiska kommentarer till honom på grund av att han är muslim.
VI har Liam som är gruppens bästa sångare och hans utseende är ett stort plus!
Vi har Louis som är gruppens clown! Han är så himla söt, rolig, underbar och 1D skulle ha väldigt tråkigt utan honom. Och såklart Harrys andra hälft.
Vi har Niall som är så superduper underbar! Jag älskar hans skratt och hans konstant pratande om mat! Gruppen skulle ansolut inte klara sig utan honom!
Och till sist har vi Harry Styles, Louis andra hälft, Caroline Flacks toyboy (BITCH!!) Den mest populära (sorry killar) killen i gruppen. Han är så perfekt!!!
Hans leende, hans ansikte, hans skratt, hans röst! Och framför allt hans lockar! Hans lockar är så fantastiska så underbara! Jag vill ta i dom! Känna hans hår mellan mina fingrar!
Nästa gång pojkarna kommer till Sverige ska jag ta ett flyg ner till stockholm och berätta för Harry att han är den underbaraste i världen!!! Och att han ska följa mig på twitter! (@SofiaLidman)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.