Publicerat: / Allmänt

I'm back!

Eftersom vänner hotar med att mer eller mindre "döda mig" om jag inte börjar blogga igen så har jag beslutat mig för att min januari paus är över! "Lite" ändringar finns ju på bloggen, jag lyckades inte göra den bredare... Men får väl mata den lite med ett par Big Mac (läs: om jag lyckas charma någon underbar vän)så kanske den växer liiiiiite på bredden! Man kan ju alltid testa, det värsta som kan hända är att det inte fungerar...
Tja, vad kan jag säga...? Jag har legat hemma i lunginflammation i 2 veckor så skolarbetet (som för tillfället ligger och väntar i skolväskan) är väl inte precis lockande. Men nu ska jag seriöst ta tag i det. Det är precis som att träna! Även om det känns väldigt tungt när du förbereder dig och när du väl gör det så är det ingenting emot känslan du har efteråt!
When you finally understand Maths
Nöjd nu Malin? ;)


Postat av: Malin

SUPERNÖJD!!!!!!!!!!

2012-02-02 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.