Publicerat: / Allmänt

Äntligen tillbaka!

Efter tre och en halv vecka så är jag ÄNTLIGEN tillbaka i gymmet! Nu kan jag faktiskt försöka komma igång med mitt nyårslöfte att bli lite hälsosammare. Om jag lyckas är ju en annan sak, men nu har jag ju betalat för kortet i alla fall så nu är det ett MÅSTE att faktiskt träna... he-he!
Tja, annars hade vi en liten specialdag. Om man inte for för att spela fotboll hela dagen så hade man sovmorgon till tjugo i ett! Och jag spelade inte fotboll MEN... jag hade ingen sovmorgon, hade nk prov istället... och jag skulle bara vilja säga en sak till mina uuuuunderbara vänner... Ni sa att det var svårt, men kunde ingen ha förbertt mig mentalt på att provet var 8 sidor?!?!?!?!
Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.