Publicerat: / Allmänt

Nudlar och tacos!

Igår tillbringades kvällen hos Sandra med henne och Elin, där bjöds det på fruktsallad och film. Mitt i filmen får jag ett sms av Agnes som föreslår att vi skulle spinna imorgon (=idag) på morgonen. "Visst, varför inte?" tänkte jag. Det var dumtdumt gjort av mig. Från Sandra är jag inte hemma före tre på morgonen, och varför? Jo vi somnade... Alla tre... Mitt i en film... Som var jätte dålig.
På morgonen väcks jag av att Agnes skickar så många medelanden att mobilen inte verkar vilja sluta vibrera! Drar mig motvilligt upp ur sängen. Äter min frukost och far till spinningpasset. Fyfan så jobbigt, men gud så skönt efteråt!
 
Senare for jag till Linnea där jag tillbringade dagen! Det blev matlagning i princip hela dagen (Nudlar och tacoooos!) och mycket prat! Vi sågs knappt på hela sommaren så det fanns mycket att babbla om!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.