Publicerat: / Allmänt

Titanic

Gårdagens planer var att fara till 24 och se hur det var där! Ska jag vara ärlig har jag inte så stor koll på vad 24 är förnågot... Det var Sanna som tipsade om det! Och allt hon sa var "De spelar musik i 24h, det är gratis inträde efter midnatt... och allt man gör är att stå och hoppa till musik! Det är skit kul!". Men vädret stoppade våra planer, snöblandat regn är inte så kul att ta sig igenom till fots eller på en cykel! Så itsället blev det film mys! Och det blev TITANIC som vi såg! Jag har sett den flera gånger förr men då kring 8 års åldern! Så det var kul att se den nu när man är lite "äldre". Helt klart min favoritfilm! Den är så himla fin och hemsk! Usch, jag ser tills skeppet börjar  sjunka... Sen kan man stänga av tycker jag! Hahah!
Annars är planerna idag att plugga till historia provet som är imorgon och bodypumpa med Matilda!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.