Publicerat: / Allmänt

Smiter till Linnea nu!

Är verkligen skakigt att ta bilder med min mobil men det gör inget eftersom jag inte har för avsikt att ta en massa egopix... Eller? Nä. Men jag lyckades få upp håret i en helt hyffsad "boll" eller vad man nu ska säga, sen blev sminket helt ok (lyckades inte ta någon vidare bild på det så ni får nöja er med håret bara!). Kvällen till ära är jag faktiskt "fixad" för en gångs skull! Fick en ren impuls att jag skulle göra det. När jag kommer fram till Linnea (som jag ska till nu ikväll) kanske alla andra sitter i mjukiskläder... Why not liksom? Gud vad mysigt! ... Hahah! Nä nu ska jag sluta skriva och smita iväg!
Har vi tur får jag iväg ett inlägg ikväll när jag är hemma, ha de bäst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.