Publicerat: / Allmänt

Problem med att se videon igår?

Fick höra lite klagomål från kompisar som inte kunde se videon igår på bloggen! Och det är eftersom videon är från facebook. Så är du inte vän med mig kan du inte se den... Men är du inte heller inloggad på facebook kan du inte se den! Det är någonting med deras "säkerhets grejs" som gör det så!
Så jag ber om ursäkt för det med... Men eftersom jag känner alla mina läsare (nej, jag är ingen sånhär cool person som har massa läsare från hela Sverige!) så vet jag att jag har alla på facebook också, förutom dem som inte har facebook och läser... Då blir det lite problem... Menmen!
Jag tänkte bara nämna det där så ni vet varför den ibland inte gick att se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.