Publicerat: / Allmänt

Marc Jacobs VS Clear

Jag och Sanna gick in till stan efter skolan. Där hann vi gå igenom en snöstorm av bara slask och sitta på ett fik i över två timmar... Helt klart värt det! Vi hade galna diskutioner om vad vi vill göra i framtiden (med framtiden menas till sommaren, nästa år och när vi flyttat hemifrån!) och om träning och om... allt mellan himmel och jord egentligen! När vi upptäckt att tiden sprungit iväg så tyckte vi att hela situationen såg lite för patetisk ut och vi började springa runt på stan. Där gick vi av en tillfällelse in på Kicks och jag blev helt kär i två parfymer!
Oh Lola och Shower fresh luktade enligt mig rätt likadant, enda skillnaden var att Oh lola var liiiiiiite sötare. Och jag behöver en ny parfym... Hm... Jag har rätt många söta dofter så jag borde kanske prova på Shower fresh? För den luktade galet gott! Nej, jag får fortsätta tänka på detta svåra val om vilken parfym haha!
Bilden fucka upp och fick skit dålig kvalla tyvärr... ber om ursäkt för det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.