Publicerat: / Allmänt

Kan ju säga till mitt försvar att håret var platt när jag for hemifrån!

Vi hade skolfoto idag, och precis som folk brukar säga "Skolfoto = Årets fail" blev det för mig. Stälde mobilens alarm på 06.10 så jag skulle ha gott om tid att göra mig i ordning. Pappa väcker mig 06.45 och frågar om jag inte ska upp nu. PANIK! Skriker lite på min mobil innan jag slänger mig in i duschen för att sedan slänga på sminket och börja platta håret! Så även om jag inte såg ut som jag ville har jag sett värre ut... Annars så var det rätt trevligt då vi skulle ta skolfotot! Vi fick ta "flumm" bilder!! Jag, Bea och Sandra tog några och sedan tog vi även med Jessica, Lisa och Linnea! Så det kommer blir kul att se hur dem blev hahah!
Sen följde jag med Bea på stan ett tag innan jag slutligen smet upp till farmor och pratade lite innan jag kom hem!
- Det var min dag i en sammanfattning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.