Publicerat: / Allmänt

Tjolahopp!

Vilken underbar morgon jag hade idag! Precis när jag kommer ut ur duschen och hade börjat föna håret så kommer mamma och säger att de ska fara. Men HALLÅ?!?! JAG DÅ?!?!? Mamma och pappa (som skulle köra samma bil till jobbet eftersom en bil skulle servas(?) Så det var bara att hoppa i kläderna (bokstavligt talat!) och slänga upp håret innan det bar av till skolan. Jag var framme vid skolan tjugo över sju, (50min innan vi börjar). Det fanns inte en själ på skolan typ... Det kändes inte bra, men som tur var kom Bea så jag behövde inte vara ensam såååå länge i alla fall!
Nu ska jag plugga lite innan jag ska gå och lägga mig, för idag  ska det bli en tidig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.