Publicerat: / Bilder på mig 2011

'Cause if you have a bad (hair)day!

Förutom att jag blivit utskälld av mina nära och kära eftersom jag inte kunnat prata normalt idag, inte till Ninni i telefonen eller till Sandra idag på skolan så har jag lämnat in en förfärlig spanska "uppsatts" och även suttit och jobbat på fel tal under hela matte lektionen (70min). Som om inte det vore nog har jag en hemsk hårdag OCKSÅ! Usch! Tur att jag stannar hemma så att folk slipper se mig ikväll, haha!
Nä, men annars så var jag med Sandra och promenerade efter skolan, bussarna går ju ändå med så dåligt! Vi hittade en liten brygga och där vi satte oss och frös! (i alla fall jag...!) och tog lite "vackra bilder"...
Man måste kunna bjuda på sig själv okej...? Hahaha! Och här kommer bilder på mitt "hår"...
Detta inlägg började "normalt" och slutade i att det blev en bildbomb för ovanligheternas skull?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.