Publicerat: / Bilder på mig 2011

4 timmars bussresa

Idag har jag totalt åkt 4 timmar buss! Säger då ännu en gång "Tack cpmobil för att du inte får mig att se totalt efterbliven ut när jag sitter ensam och stirrar ut genom fönstret!". Förövrigt har jag funderat på att sluta blogga... Som sagt bara funderat(!!!!!!!!!). Uppdateringen kommer i alla fall bli lite( eller mycket(???)) sämre. menmen, nått inlägg i veckan ska jag väl hinna lägga upp!
Nu ska jag mumsa i mig godis, läsk och mysa till någon film tror jag... Det lät som en bra avrundning på dagen!


Postat av: Sanna :D

Nej du ska fortsätta blogga. (punkt slut)

Tycker jag (A)

2011-11-14 @ 21:58:55
Postat av: Ninni

Duuu!! He blir it! Din blogg fortsätter!:)!!!!!!!

2011-11-20 @ 12:17:11
http://ninnzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.