Publicerat: / Bilder på mig 2011

Inget internet!

Internetet... Säger man så? I alla fall så har internetet hos oss totalt dött, jag trodde det skulle vara fixat idag men icke det. Så det blir nog inte så regelbunden bloggning på ett tag, vi får se hur länge det kommer vara..
En kort sammanfattning av de senaste dagarna var i alla fall att i:
Onsdags: Sanna hela dagen, vi såg på Lejonkungen och gjorde Hamburgare sekta i olja med ägg på!
Torsdag: Städade jag hela dagen för att vi tjejer senare den kvällen skulle ha ett överasknings party för Matilda som fyllt 16! Det blev väldigt lyckat faktiskt!
Fredag: Jag har klippt mig idag.. Och varit med Matilda + att jag hjälpt henne installera Sims 3 som hon fick igår!
Btw, om ni inte redan listat ut det så är jag hos henne nu! Det är liksom så jag har internet för tillfället, jag snor det av andra! MOHAHAHAH!


Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-11 @ 23:16:21
http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.