Publicerat: / Bilder på mig 2011

Vad F-N har jag gjort...

Jag saknar min gamla blogg, ni vet "Sofiaali.blogg.se". Jag funderar på att kopiera alla inlägg härifrån och börja blogga där igen istället... För det var liksom, där finns allt! Allt från min första dag i 7:an och mina "ups and downs". Sen är det så kul att läsa igenom allt och tänka "Hahaha! Och jag tyckte att jag var mogen där! Hahaha vad f-n tänkte jag med??" eller "Gud vilket hår! Och kolla kläderna!!!". Jo, jag tror jag ska byta tillbaka till min gamla blogg... Någon dag då jag har ork och tid! Men då kommer jag att meddela er!
Imorgon (eller idag) bär det av till Linnéa som jag inte har sett sen PSG, och då snacka jag bara ca 10 minuter med henne!? Så det ska bli skiiit kuuuul !!!!


Postat av: Lisa

Jag förstår inte varför du bytte från första början!

Jag gillar din andra blogg och tycker att du borde byta tillbaka till den :P



Fast det är lite bökigt att flytta över saker..

2011-07-17 @ 20:00:57
http://elisabethsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.