Publicerat: / Bilder på mig 2011

PDOL 2011

Veronica Maggio på scenen, tängsel nedanför så man nästan blir mosad, skriken från publiken när varje ny låt börjar spela... Vilken stämning! Inte för att jag hörde så mycket av henne... eller såg henne för den delen men det gjorde ingenting för mig! Hahaha, vi skrek med i "Jag kommer" som var hennes sista låt! Sen tängde vi oss igenom folkmassan och åkte batman! Eller jag och Bea åkte den, och hon svor på att döda mig... Hahaha! Matilda lyckades vinna en jätte basketboll som vi gick och bar på hela kvällen, eller till 1 för sen kunde vi lämna den till Beas föräldrar som var vakter. Då for vi och "SKAKA ROOOOOOMPA!" på ett "litet disco" och bara hade det allmänt trevligt!
Tack för en oförglömlig kväll tjejer! ♥
Bilderna hittar ni här och här



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.