Publicerat: / Allmänt

Otroligt bra!

Finns inte ord att beskriva den där filmen, det är inte så att den är såhär ÖVER BRA. Men samtidigt ja! Den var helt otrolig!... 10 år... 10år har jag följt de där filmerna, för nej jag har inte läst böckerna men jag funderar på att göra det. Hm... Jo efter jobbet ska jag fara och låna dem! Asså det är slut nu. Det kommer ingen mer film. Eller bok... Kan ni fatta?!?!?!?!?!?! ALLA SOM INTE SETT DEN GÅ OCH SE DEN!!!!!!!! så j-vla f-cking bäst! Ska köpa alla filmer jag inte har när lönen har kommit... Shiiit jag blev värsta wannabeHP nörden nu! ojoj... men som jag sa... GÅ OCH SE DEN! Men gör inte som vissa jag känner och hoppa över alla filmer utom de två första, he-he-he!
Nu kommer annars Matilda snart och då ska vi baka! Dags att ladda kameran så ni får några (bokstavligt talat) smaskiga bilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.