Publicerat: / Bilder på mig 2011

Bestämt.

Okej jag ska flytta tillbaka till min gamla blogg... Men det får i så fall bli till helgen att jag bloggar där!(Kommer meddela er som sagt) Ska i veckan börja flytta över inlägg till min gamla blogg (Det lär ta tid eftersom jag nästan bloggat ett år här... menmen). Allt jag kan säga är "We all make mistakes".. Stavas det så??
Idag har jag i alla fall umgåtts med två små flickor som heter Linnéa och Jessica! Det var riktigt mysigt och trevligt! Girltalk, "picnik", glass, make overs... tja, allt man behöver! Men nu ska jag gå och lägga mig för det är dags för jobb imorgon!
PS! Bilder från dagen hittar ni HÄR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.