Publicerat: / Bilder på mig 2011

Så mycket att göra, så lite tid!

Jag har så otroligt mycket jag ska hinna med, men jag har absolut ingen tid för något av det! Om jag fick drömma skulle min dag se ut såhär ungefär:
Vakna, äta i lugn och ro frukost för att sedan fixa sig och gå till skolbussen. Komma till skolan, vara i skolan. Komma hem från skolan. Träna. Plugga/vara med någon kompis och sen plugga. Fritid!!!!!!! Sova... och sen börja om i samma visa... Tyvärr ser inte mitt liv ut så, det är snarare:
Vakna... Ligga kvar i sängen innan jag slänger i mig frukosten! Fixar mig och springer till skolbussen! Kommer till skolan, är i skolan. Kommer hem från skolan, Drygar framför datorn med massa onyttigheter och skjuter upp läxan till sista dagen. Och varje kväll när jag går och lägger mig tänker jag: "Nej! Nu ska jag skärpa till mig!"... Men inte där jag det... Aldrig gör jag nått sånt... Varför?!
Jag blir bara trött på mina misslyckanden.....
Nä, nu är jag inte på bra humör så vi höres imorgon... tror jag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.