Publicerat: / Allmänt

Nattbloggning

Det är alldeles för få som nattbloggar tycker jag! Om inte jag kan sova till exempel, då går jag inte på datorn och läser bloggar... Men allt jag läser har jag ju redan läst! Och varför? Jo, för att ingen bloggar på natten!?
Varför inte?
Svar: Därför att alla sover så de ska orka blogga på morgonen!
Okej, mina argument höll inte...  Så jag ska nog bara försöka sova istället!
Godnatt!
Föresten tyckte jag Narnia filmen var jätte bra! Will Poultner var jätte duktig i filmen! Han var det "nya ansiktet" som dök upp, även om jag ibland ville strypa hans rollkaraktär där jag satt i biofåtöljen så var han ändå ortoligt duktig skådespelare! Jag slänger in en bild på honom!
Will Poultner på premiären!


Postat av: Isabelle

Hejsan!

Wow vilken fin blogg du har , du kan räkna med att jag kommer bli en av dina läsare , hihi :)



Just nu har jag fått en rabatt kod in till en sida där dom säljer smycken, där du får 15% på alla smycken, klicka dig in på min blogg och läs inlägget!

Där får du vidare information! Varför tveka? När du får rabatt på otroligt snygga smycken!

Är verkligen EVIGT tacksam om du använder den här rabatten, skulle vara jätte jätte roligt :)



Ha en super fin dag tjejen!

Kramar Missbelle.se

2011-01-03 @ 13:57:07
http://missbelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.