Publicerat: / Listor

Dag 01 - Presentera mig själv

... Nu har jag suttit här hur länge som helst och försöker komma fram till hur jag ska kunna presentera mig själv!? Ska jag bara rada upp fakta? Ska jag skriva som att jag söker jobb eller ska jag skriva som att jag är med i nån himla kontakt annons?! Som ni kanske märker har jag väldigt svårt att bestämma mig, så det blir nog någon blandning av allt?

Hann inte ta någon  ny bild så det blir en gammal!

 

Jag heter i alla fall Sofia och är 15år. Lever i ett hus med en pappa som är galen, en mamma som är översmart och en lillebror som jag inte riktigt vet vad jag ska säga om... Men även om de är som de är så älskar jag dem alla! (Det där jag skrev nyss kommer användas mot mig nästa gång jag och brorsan bråkar! 99,9% säker!)

Om man googlar på stjärntecken och läser på "Oxens tecken" så står det att oxar är  envisa och om dom bestämt sig för något så går det inte att ändra på. Tja, det stämmer faktiskt! Jag är rätt envis, men det beror på vad det handlar om. Är det något tjafs om vem som har rätt eller fel så är jag bara envis om jag vet att jag har rätt.. Om jag inte är helt säker säger jag det, att jag inte är helt säkert alltså. Men när det gäller drömmar (Ja, har kommer det eviga snacket om drömmar igen!) så är jag envis.

Sen kommer lite tråkig allmän info:

Jag har simmat i 5år men slutade eftersom jag inte åkte till simhallen med känslan "Vad kul det ska bli att träna!" Utan mer "Åh nej! Träning... jag orkar inte... Jag har ju massa läxor hemma också!".

Jag har opererat mig flera gånger...

Jag tar sånglektioner och har gjort det sen jag var 12, Samma sak är det med teater!

 

Nu tänkte jag lägga in bilder från nyår istället för att skriva om mig själv!

 



Dag 01 – Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick som förändrade allt

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Mitt favoritplagg

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Vardagslyx

Dag 14 – Självporträtt

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Mina förebilder

Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Hur muntrar jag upp mina vänner?

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – Det här är jag bra på

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag.

Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir stor.

Dag 30 - Min bästa grimas.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.