Publicerat: / Allmänt

MariA... inte E

Marielle smsade mig idag och frågade vem jag var med på stan eftersom jag hade skrivit Marie istället för Maria! Idag var jag med Maria på stan! Så ska det vara!! Haha!
Vi hade i alla fall jätte kul idag! Först gick vi och fikade och bara pratade på om allt mellan himmel och jord! Sen fick vi idéen om att springa till H&M och spana in kläderna där... Vilket resulterade till att vi delade på den största provhytten, tog på oss klänningar som vi valt till varandra och började helt plötsligt att dansa! Hahaha! Jo vi är lite udda men det är vi stolta över att vara! Dagen avrundades i alla fall med att vi åt en barnbox på Big Boy, men vi fick ingen leksak fast det stod att den skulle inne hålla det! Vad hemskt att ljuga för sina kunder! (Det där med att åldergränsen för en barnbox är 12 hade de faktiskt tagit bort!) Om man ska sammanfatta dagen var den i alla fall jätte trevlig! Maria om du läser det här så måste vi göra om det!


Postat av: Mariaaaaaaaa

DET SKA VI GÖAR OM!!! <3 ;D

2011-02-21 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.