Publicerat: / Allmänt

"Vi hoppar hage!"

Idag eller snarare ikväll har jag och Maria suttit och haft "Deeptalk" på bigboy som sagt! Grejen är att det blir alltid deeptalk när jag är med Maria. Men det kan spåra lite också... Vi fick för oss att börja hoppa hage utanför gamla Åhléns huset till exempel? Hahaha! Vi är rätt fula vi vet! Sen satte vi oss på en bänk och fortsatte prata, innan jag råkade putta ner henne från bänken eftersom hon sa något (minns dock inte vad, men hon förtjänade ner knuffningen! Tror jag?). Sen gick vi och köpte godis satte oss på en annan bänk liknande sak och så somnade min fot! Sen for vi hem... Det är kvällen i stora drag! Hahaha! Hade sjukt kul ikväll i alla fall! Tack Maria!
(Hon har dock ingen piercing för er som undrar! Men hon var snygg i den!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.