Publicerat: / Semestrar

Bildbomb!

Hallo! Är hemma nu från Stockholm och precis som förväntat var det jätte trevligt! Jag och Matilda hann göra allt som vi skulle och lite till... Vi åkte en tunnelbana som visade sig vara en tvärbana. Det resulterade att vi hamnade i globen istället för att fara till T-centralen som vi tänkte! Hahah! Dock gjorde det inget eftersom vi ändå var så trötta och for hem vid 13.00 tiden (Vi kom fram till Stockholm med nattåget där vid 8-9 tiden). Sen har dagarna varit fulla av shopping och skratt! Vi har besökt naturhistoriska och hann även med grönan! Men inte på samma dag. Sen fick jag med Matilda i den nya bergodalbanan Twister! Och även i Kvasten! Frittfall fick dock vänta för oss båda! Jag åkte tilt istället. Usch! Det var en sånhär "Döden upplevelse" du är säkert på att den inte kommer stanna utan bara falla ner i backen och PANG är du död! Ja, jag skrek nå hemskt! Och den var PRECIS SOM JAG VILLE! Älskar adrenalinet man får! Sen var det även nattåget hem, gick betydligt bättre än dit resan, för jag sov i alla fall under hemresan! Och nu idag tänkte jag slänga upp lite bilder från sthlm!
Taggad inför resan!
Anna började jobba åt SJ ett tag där och städade i sov vagnen/ sovkupéen (?)
Våran lägenhet!
Matilda: Nej vad gör jag! Det här var ju din kaka!
Wilma!
Bilder på vad jag köpt kommer upp på måndag ! Mohahah ni får vänta!


Postat av: Linnea

Vilka sötisar! Ni ser ut att haft det sjukt kul! :D

2011-08-20 @ 14:05:59
http://ingendansparosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.