Publicerat: / Allmänt

Jag kan ju alltid försöka?

Jag har inte fått tillbaka min bärbara dator. Men pappa har i alla fall fixat så jag har den gamla datorn i mitt rum... DEN ÄR HEMSK! Det låter jätte konstigt när man skriver på tangentbordet och hela datorn är seg! Fast det är ju bättre än ingenting! Så jag får väl försöka se saker från den ljusa sidan istället? Som att jag har en dator nu!

Tänkte bara berätta de före jag fortsätter plugga om denna (hemska) NO! Själva ämnet är inte så hemskt... Men grejen att vi har prov på tisdag gör det hemskt! Och med tanke på att jag gärna vill ha MVG i biologi som slut betyg så måste jag verkligen plugga nu!

Så Hejdå för ikväll bloggen och "Hejsan nerver,ögon och öron!"


Postat av: Tove

Japp! :-) jag fixar och donar helt själv med bloggen, men vissa gånger har min kompis Elin bra tips om design! www.elinwiiklund.blogg.se

2010-09-26 @ 22:28:18
http://diaryoftove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.