Publicerat: / Allmänt

Eyeliner!

Idag var första gången jag hade eyeliner på mig bland folk tänkte jag säga! Men det är inte alls sant! Men första gången jag hade de på skolan i alla fall, varför jag skriver det i bloggen har jag ingen aning om! Jag hade väl inget bättre för mig? Men det var kul med en liten förändring!
... Jag borde verkligen plugga nu men jag är så otroligt sugen på att bygga ett hus i Sims 3! Så jag ska bara bygga lite! Sen ska jag plugga!
(Mittbenan var också ny!... Vågar man fråga vad ni tycker..?)


Postat av: Sofia

Du är lika vacker som alltid!

Och jag saknar dig som in i något ord som börjar på H och slutar på e xD

2010-09-20 @ 19:02:15
http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag gillar mittbena på dig! Det såg faktiskt bra ut.

Länner för att testa det jag med hmms :D

Postat av: Sanna

Sv; Japp det har den, man kan köpa den på cdon och den finns även på Akademibokhandeln, fast med ett annat omslag! :)

2010-09-22 @ 21:20:30
http://sanna0hman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.