Publicerat: / Allmänt

Lördagens shopping! + Jackan!

Oj! Det blev en sen bloggning ikväll, och det blir nog även den ända idag tyvärr! Men här kommer alla bilder på vad jag köpte i lördags + jackan jag köpte idag! Min kamera är urladdad så jag måste ta med min mobil kamera... Tyvärr!
Klänning från Cubus! Den ser mycket bättre ut i verkligheten!
Nagellacket är också köpt på Cubus! Det är bitmärken på korkarna för att jag inte kunde få upp dem igår när jag skulle måla på! Hahaha!
Jag var faktiskt i ett stort behöv av en nyckelring! Från Timari
En mineral foundation från Lindex! Den är jätte bra! Låter huden andas medan den täcker det mesta!
OCH NU TILL DAGENS SHOPPING!

En jacka från... CUBUS! Hahah, brukar aldrig handla där men nu finns det visst massor där, haha! Det roliga är också att den finns i tre färger... Jag har den i den här färgen (logiskt!), Matilda har den i röd och Elin den i svart!
Nu ska jag hjälpa pappa med maten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.