Publicerat: / Drömmar

Igår var det ett år sen!

Tänkte skriva det här igår men hade aldrig orken eftersom huvudvärken fortfarande är kvar! Men Igår var det i alla fall ett år sedan det var sista inspelningsdagen på filmen "Jag saknar dig". Gud vad kul vi hade! Nog för att jag då också fick huvudvärk, vi var i ett litet rum typ 20 personer och vi kunde inte öppna ett enda litet fönster! But so what! Det var ändå skit kul! Jag undrar när filmen kommer ut? De sa nu till hösten men det verkar mer som att det blir till våren. Det är vad som står på internet i alla fall! Vi får väl vänta och se! Undra om man kommer hinna få en plats på premiären? Halva Piteå är ju med i filmen! Hahaha! Ja, vi får se hur det blir!
Detta vad då jag för ett år sedan. Jar jag förändrats nått? Håret har växt i alla fall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.