Publicerat: / Listor

Kortfattat:

Kortfattat: Jag for på ett läger, därför slutade min plötsliga uppdatering...Sedan blev jag sjuk. Ännu bättre!
Jag tänkte i alla fall lägga ut en "lista"! De får ni som kompesation (? Jag kan inte stava ordet men hoppas ni förstår?)

Visste du..

att jag vill ha - En utlandsresa med spatripp inplanerad!
att min senaste kyss - vill jag inte kommentera
att jag lyssnar mest på - De alla andra spelar
att jag pratar - väldigt mycket när jag är med vissa... Vilket jag önskar att jag inte gjorde!
att jag inte gillar - att stiga upp tidigt!
att jag avskyr när folk startar - bråk och tjafs!  
att kärlek är - Något jag inte förstår mig på!
att jag gillar att - "Orka" göra saker... e så lat annars! Haha!
att jag alltid kommer att - Riva sönder mina naglar... (Måste ändras på de!)
att jag är hemligt förälskad i - Jadu.. jag vill gärna veta vem jag är hemligt förälskad i!?
att sist jag grät var - för att jag var ledsen?
att min mobiltelefon är - PÅ LAGNING!!!! 
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag alltid somna om!
att innan jag går och lägger mig - Går jag alltid in på datorn (eller oftast) och snabb kollar några bloggar och facebook!
att idag har jag - Har jag fått väldigt många kommentarer om mitt hår! (Har färgat de och klippt! Ska lägga ut en bild så snart jag kan!)
att jag just nu tänker på - Att jag borde sova!

att i kväll ska jag - Se "Såld på hus" Haha!
att i morgon kommer jag - Ägna hela dagen åt att plugga inför NO provet!
att jag hoppas -
På att jag kommer lyckas fundera ut vad jag vill gå för program på gymnasiet!


Har du:
Någon som förstår dig? Jag är en rätt komplicerad sak så... Jag hoppas de!
Någon som du saknar? Måååååånga!
Någon som du hatar? Hata är ett starkt ord...
Vem kramade dig senast? Nån i teater gänget tror jag !
Vem pussade dig senast? Ninni pussa mig på kinden efter att hon sagt att jag påminde om en boxare!
Vem ringde dig senast? Min mobil är på lagning...
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? Matilda tror jag?
Vem var du hemma hos senast? Farmor!
Har du några kärleksproblem? Inte just nu, haha!
Har du pratat med någon idag? Ska jag rabbla alla?
Har du gråtit idag? Nope!
Har du skrattat idag? HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH!


Jag:
Är singel? Jepp

Svär ofta? Ska dra ner på svärandet
Sjunger i duschen? Om jag är på humör
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Varför skulle jag gå runt med en grå långärmad tröja med matchande grå mjukisbyxor med pingviner på...?
Skrattar åt dina egna skämt? Hahahaa! Alltid!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Hm...


Har du:

piercingar? 2st i öronen
Syskon? Lillebrorsa..
Jobb? Nope... Skola?
För många vänner? Kan man ha de?
Rymt hemifrån? Jag försökte när jag var liten! Hahah! (Anledning: Jag ville inte gå och lägga mig och pappa sa att jag var tvungen... Då packa jag min pippi väska med långkalsonger, två knäckebrödsmackor och ficklampan... sendan klädde jag på mig och började gå... Jag hann inte ens till soptunnorna innan pappa sprang och hämtade in mig igen... Allt slutade med att jag fick stanna uppe längre! Hahaha! Jag var under 4år då...he-he)
Färgat håret? Jepp!
Bra självförtroende? Beror på dag...
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja?
Varit kär? Förälskad men inte "kär"
Gjort något olagligt? Pappa! Läs INTE det här! ... Jo de har jag, men vem har inte det?
Somnat i skolan? Näe, men varit nära..
brutit ett ben? Trampa snett och bröt höger arm när jag skulle ta emot mig... på fotbollsplanen... FAIL!
Tappat bort mig i min hemstad? Haha! Piteå är förlitet för att tappa bort sig i!
Sett en fallande stjärna och önskat? Jepp!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ehm... tror inte de?
Smugit ut utan lov? Faktiskt inte!
En hemlighet som ingen annan vet? Jepp
Sovit en hel dag? he-he-he... Inga kommentarer
Somnat gråtande? Säkert!
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Hahaha Så populär är jag inte! Hahaha!
Blivit generad inför folk? Hahahahaha! Många gånger!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Hm... ehm... bra fråga...?
Ätit musslor? Jo.
Varit på en festival? PDOL!!!!!
Haft ett förhållande i under en månad? Alla mina förhållanden har varit under 1 månad... Det är nog inte ens ett förhållande det har varit...?
Blivit kallad player? Nope
Färgat ditt hår svart? Inte ens i photoshop!

Vad:

Längtar du till mest just nu? Sängen
Ska du göra i helgen? Lite hemligt... he-he!
Har du för kläder på dig? De jag hade i skolan!
Gjorde du igår? Var sjuk.
Vad ska du göra i sommar? Vara på PDOL och njuta av livet?
Vad åt du senast? En kaka... hihi
vad har du för mobil? Ingen just nu... Men annars en Samsung Galaxy spica (?)
Vad köpte du senast? Godis?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.