Publicerat: / Allmänt

Tro det eller ej men..

(Detta inlägg är mest riktat till mina nära och kära... Det vill säga Mamma,Pappa, Farmor ,osv)
... jag är helt seriös då jag säger att jag inte önskar mig några julklappar i år... Ge till Erik istället! Jag vill INTE ha några! Det finns så mycket bättre saker dom pengarna skulle kunna gå till! Jag tar tillbaka ALLT som jag har sagt att jag önskat mig! Jag vill inte ha nått längre! Jag har de bra som jag har det! Jag menar...
  • Vad ska jag med en systemkamera till? Jag kan ju ingenting och kameror och foton!
  • Vad ska jag med akvarell block och färger när jag inte ens kan måla?
  • Vad ska jag med smink till om jag ändå redan har?
  • Vad ska jag med nya tapeter, säng, smink bord och allt till! Det kommer ändå bli lika stökigt!
  • Vad ska jag med böcker till? Det går att låna dom på biblioteket!
  • Vad ska jag med Platt- och lock tänger till om jag ändå aldrig orkar "fixa" mig?
Jag menar... Förra året fick jag en mobil och vi reste till Kanarieöarna! Året därpå en dator och en kamera... Året därpå en mobil... och året där på fick jag väl nå annat dyrt!
Jag behöver inte ens alla dom här grejerna! Eller okej, en mobil är väl rätt bra att ha.. men, nu räcker det! Jag behöver inget i år! Jag har redan allt jag behöver och vill ha!
Fast en låg energi lampa och en skarvsladd kanske inte skulle vara så dumt... Till nattlampan (Ja, jag sover med nattlampa!) och så jag inte behöver krypa in under hela sängen för att dra ut och in min mobil laddare...
Tack på förhand!


Postat av: Lisa

Jag behöver faktist inte några julklappar i heller. har inget jag önskar mig för jag har redan allt. Man behöver faktiskt inte ha saker bara för att HA saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.